PDA

View Full Version : Reu en teef samen

_Sandra_
16 april 2009, 05:56
Hoi,

ik vroeg mij af wie van jullie een reu en teef samen heeft.

Hoe doen jullie dat dan met de loopsheid? Zou zo'n loopsheidsbroekje ook werken als anticonceptie??
Gaat het überhaupt wel samen als de teef loops is? Of moeten ze dan echt uit elkaar?

Groetjes
Sandra

silvia!!
16 april 2009, 08:06
Ja hier teef en reu samen gehad en de teef is toen geholpen, maar dat zou ik in het heden als ik een teef heb niet meer doen ik zou ze gescheiden houden op de momenten als ik ze niet in de gaten kan houden.

ladybull
16 april 2009, 08:08
het beste is het teefje gescheiden houden en het broekje trek hij eraf
voor:bye: als ze dekrijp is ,dus als je geen puppie's wil dan uitelkaar

bundie
16 april 2009, 08:39
Hier ook 2 teven en een reu. Als ze loops zijn mogen ze gewoon niet bij elkaar. Per dag misschien 3 minuten onder toezicht. Zogauw Bundie wil gaan rijden gaan ze uit elkaar. MAAR dan mag je ze echt totaal geen seconde uit het oog verliezen. Ze zijn sneller dan je denkt

linny27
16 april 2009, 09:11
Wij hebben ook een teef en een reu thuis.
Gaat perfect samen.
Hummer (reutje) is nog een pup en Kathy (teefje) moet pas over een tijdje loops worden hoe dat gaat dan uuhh geen idee haha.
Kathy zullen we nooit laten helpen. Alleen als het medische echt moet.
Mocht het tegen die tijd echt niet gaan en het word voor ons onmogelijk om die 2 uit elkaar tehouden dan gaat Hummer onder het mes.
Zijn 2 verschillenden rassen en daar willen beslist geen pups van.

gizmootje3
16 april 2009, 09:16
Hoi,

ik vroeg mij af wie van jullie een reu en teef samen heeft.

Hoe doen jullie dat dan met de loopsheid? Zou zo'n loopsheidsbroekje ook werken als anticonceptie??
Gaat het überhaupt wel samen als de teef loops is? Of moeten ze dan echt uit elkaar?

Groetjes
Sandra

Wij hebben ook reutjes en teefjes.
Een broekje werkt absoluut niet als anticonceptie (voor ons ook niet;))
Echt uit elkaar houden, want ook al knipper je even met je ogen een reu zal toch zijn teefje willen bevruchten. Dus het moment dat jij het niet ziet zal hij erop gaan en vast zitten, dan ben je dus al te laat.
Onze teefjes zijn geholpen.

Pebbles
16 april 2009, 12:48
Hier ook een reu en een op het moment loopse teef.Ze zijn gewoon bij elkaar, wel onder constante toezicht. Monty wordt alleen opdringerig als Pebbles gewillig is en dan krijgt hij zo af en toe een time-out als het te gortig wordt.

Sergis
16 april 2009, 13:51
Hier ook een teef en een reu, maar ze zijn beide 'geholpen'.

Pauline
16 april 2009, 15:11
nu heb ik alleen een teef,
maar we hebben jaren 1 Franse Bulldog reu, en 2 BullTerrier teven gehad
had wel het voordeel dat de teven gelijk loops waren
ze mochten bij elkaar als ik er was voor de toezicht, en het voordeel dat het een heel goed luisterende hond was,
hoefde maar nee te zeggen en het was over
maar moest ik bv naar de toilet, floot ik en de reu liep met me mee
teven bleven in de kamer en de reu mee naar de hal
dat deed ik de hele dag door, de reu bij me houden steeds

Spike+Tigra
16 april 2009, 15:13
hallo,
wij hebben ook een reu en een teef samen (vader en dochter). het gaat prima samen.
wij hebben de teef laten helpen, anders moet je ze absoluut uit elkaar houden. het broekje zal niet helpen! :fast: gegarandeerd dat ze dat niet laat zitten.

grtjs Spiketigra

Chantik
16 april 2009, 15:41
Hier ook een reu en een teef. Chan is nu 18 wk dus nog niet loops geweest. Bik willen we eigenlijk niet laten helpen dus we gaan het denk ik maar even aan kijken hoe het gaat de eerste keer als ze loops wordt.

We hebben er gelukkig de ruimte voor om ze uit elkaar te houden

veselka
16 april 2009, 15:50
hier ook een reu en een teefje, geen probleem want het teefje is geholpen

Monique
17 april 2009, 12:22
Hier ook reu en teefje. Op het moment zit Shiva in haar 3e loopsheidweek. Ik hou ze gedurende de loopsheid volledig apart van elkaar, soms even kort spelen maar dan sta ik er met mijn neus bovenop. Alleen tijdens de wandelingen niet, want dan heeft Bono geen oog voor haar. Ze mogen alleen niet los dan.

Zolang Shiva Bono nog afsnauwt (vooral in het begin) mogen ze als we erbij zijn wel samen zijn. Maar zodra ze zich gaat aanbieden is het klaar. :fast:

_Sandra_
10 mei 2009, 06:38
Okee bedankt voor de antwoorden, veel mensen die ongeholpen reuen en teven hebben dus.

Wanneer dit bij mij mocht gebeuren, houd ik ze uit elkaar wanneer er niemand bij hen is (en zn vaker).

groet
sandra

annika en bull scotty
21 september 2009, 16:05
Mischien een rare vraag maar als de reu geholpen is en je teef niet en de teef is loops gaat de reu er dan toch op of neem dat ook af dat hij wil???????
gr annika

silvia!!
21 september 2009, 16:23
Mischien een rare vraag maar als de reu geholpen is en je teef niet en de teef is loops gaat de reu er dan toch op of neem dat ook af dat hij wil???????
gr annika

Ik heb dan een geholpen reu en toen Sita hier was van me ouders en loops was wou sam er dus wel op dus dat werd gescheiden houden en moesten ze bij elkaar dan werd er een broekie aangedaan en was er zowiezo altijd iemand bij ze om in de gaten te houden.

Floortje
22 oktober 2009, 22:10
Hier ook een reu en een teef, alleen zijn beide geholpen. Dus ik heb helaas geen tips voor je.

Iggy
23 oktober 2009, 09:41
Reu is geholpen, teef binnenkort ook..
Normaal gebruik ik No Love spray en een broekje..
Die No Love spray werkt echt goed vind ik, maar het bied geen garantie..
Broekje aan en goed opletten..
En zo snel mogelijk laten helpen